4 תשובות
כי לפעמים רוצים לירות באוויר או משהו רק כדי להבהיל, והקול הוא מה שמבהיל
מאריך ומכביד על נשק שאמור להיות קל ולשמש לרוב לטווחים קצרים.
זה גם יקר, לרוב השימוש במשתיקים בצבא הוא רק אצל יחידות מיוחדות שפועלות בפעילות ממקודת ולא יושבות ימים שלמים בשטח כמו לוחמים רגילים
זה גם יקר, לרוב השימוש במשתיקים בצבא הוא רק אצל יחידות מיוחדות שפועלות בפעילות ממקודת ולא יושבות ימים שלמים בשטח כמו לוחמים רגילים
אין לזה כל כך יתרונות חוץ מזה שזה שקט, רוב הפעמים את לא צריכה שזה יהיה שקט. זה בעיקרון מקשה על היורה
לא תמיד מספיקים או חושבים על זה או שפשוט לפעמים צריך את הרעש כדי להבהיל או להפחיד או משהו ...
באותו הנושא: