5 תשובות
כי אני לא רוצה שימצאו אותי פה
כי אם אני עוד מעט בת 18 ורוב האתר הוא בני 12-15 משועממים שכל היום נמצאים פה אז זה קצת מביך
אנונימית
כי יש סטיגמה שכל מי שנמצא בסטיפס חסר חיים ואנשים מתביישים בזה כנראה
גם אני מתביישת אני לא רוצה שידעו שאני נמצאת באתר הזה
אנונימית
כי יש כאן הרבה סוטים