התחברות הרשמה

נכון אוכלים קרמבו מהביסקוויט ולא מהקצפת?

1 ביוני 2020, 21:42
קרמבוקצפתאוכלמאפיםשוקולד    
5 תשובות
לאא
מהקצפת מה
ס
סתמו אבל
נכון
U
Underclass hero
מה פתאום ממש לא
L
Let it happen
ממש כן
C
Coconutsharks
לגמריי
א
אוכל זה דבר חשוב(;
באותו הנושא:
קרמבו, להתחיל לאכול מהלמעלה או מהביסקוויט..?
מה אתם אוכלים קודם בקרמבו, את הקצפת, או את הביסקוויט?
הייתם אוכלים עכשיו קרמבו?
שאלת היום: מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו מהביסקוויט או מהווניל?
מה אתם יותר אוהבים בקרמבו? הקצפת או הביסקוויט
אתם אוכלים קרמבו מלמעלה או מלמטה?
איך אתם אוכלים קרמבו?
אתם אוכלים קרמבו מהקרם או מהביסקיוויט?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?