התחברות הרשמה

מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו מהביסקוויט או מהווניל?

25 בספטמבר 2019, 08:51
קרמבואוכלקצפתעוגיותמאפים    
8 תשובות
וניל
Y
YAN1V
מהפרח
Y
YAN1V
מהווניל
|
|YA1R|
מהווניל הכי טעים
א
אוגר מת
אני שם את כולו בפה פשוט
s
sasaki shinho
מהווניל
מ
מישהו שמן
הביסקוויט
ס
סוד365
מהווניל
D
Dancer Bear
באותו הנושא:
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
שאלת היום: מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
מה אתם אוכלים קודם בקרמבו, את הקצפת, או את הביסקוויט?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
מה אתם יותר אוהבים בקרמבו? הקצפת או הביסקוויט
הייתם אוכלים עכשיו קרמבו?
אתם אוכלים קרמבו מלמעלה או מלמטה?
איך אתם אוכלים את הקרמבו?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם? מהעוגייה או מהקרם?