5 תשובות
ללכת לרופא..
ללכת לעשות בדיקה
אנונימית
ללכת לבדוק אולי יש סדק
אולי קרה לך משהו בצלעות לכי לבדיקה תבדקי את זה..
ללכת לרופא
יכול להיות שהוא עשה נזק פנימי
למרות שזה לא סביר כי הצלעות מגנות על האיברים הפנימיים
אולי זה סימן כחול ואולי זה נזק שנגרם מההדף
עדיף פשוט לבדוק
יכול להיות שהוא עשה נזק פנימי
למרות שזה לא סביר כי הצלעות מגנות על האיברים הפנימיים
אולי זה סימן כחול ואולי זה נזק שנגרם מההדף
עדיף פשוט לבדוק
באותו הנושא: