6 תשובות
בעיה, תעלי עם מסיכה, ותשמרי על כמה שיותר מרחק מאנשים תושבי בסוף...לבית ספר את חייבת ללכת.
להמשיך ללכת
לכי ברגל או במונית, לא רק בגלל הקורונה אלא בגלל שאת מבזבזת 30 ביום על אוטובוס.
(וגם בגלל הקורונה)
איך 6 אוטובוסים מה
אנונימית
איפה את גרה לעזאזל
את לא יכולה להפסיק ללכת לבית ספר, פשוט תשמרי על היגיינה מוגברת. אולי אפילו תסעי עם כפפות באוטובוס
אנונימית מקסימה זה הרבה פחות כי יש נסיעות המשך בחינם והנחת נוער