3 תשובות
לא מחייב..
דיכאון זה נורא קשה וזה לא רק מה שתיארת
לא. דיכאון זו מחלה אם אתה חושב שיש לך תלך לאבחן זה לא נושא שצריך להעביר אותו ככה סתם
שלום אנונימי,
נשמע שכבר זמן רב אתה מרגיש מותש וחסר כוחות.. יתכן כי מצב הרוח שלך משפיע על שגרת היומיום שלך וגורם לך להרגיש חסר מוטיבציה.
יכולה רק לתאר לעצמי כמה מתסכל זה וודאי מרגיש לא להצליח להבין מה עובר עלייך ולתת לו שם.. מניחה שכתבת את הפוסט בציפייה לתשובה קונקרטית אך לצערי איני יכולה לתת לך את התשובה המקצועית שחיפשת.
נראה כי אתה סוחב לבדך תחושת מועקה קשה מנשוא.. וחושב לי להגיד שאתה לא חייב לעבור את זה לבד. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט. יש לנו צ'אט אנונימי בו תוכל לדבר עם אחד המתנדבים ולפרוק את שעל ליבך. אנחנו נהיה שם כדי להיות לך לאוזן קשבת ואולי נוכל לחשוב ביחד על דרך להקל על תחושת הדיכאון שמלווה אותך.
אם תרצה תוכל לפנות אלינו עוד הערב,
נחכה לך,
מתנדבת סה"ר.