6 תשובות
כיום איפור נתפס כנשי אבל זה גם די תלוי באיך התאפרת. אם אין לך בעיה שיתפסו אותך ככה או שהאיפור שלך לא נראה ונתפס כנשי תלך עם איפור. תעשה מה שנראה לך נכון בסופו של דבר.
לפי דעתי תלך עם.
אבבל אני מבינה שזה קשה לכן מה שאתה מרגיש אולי אתה עדיין לא מוכן
אבבל אני מבינה שזה קשה לכן מה שאתה מרגיש אולי אתה עדיין לא מוכן
תלך איך שאתה מרגיש,תהיה אתה ובתור אחת עם חרדה חברתית אני מבינה את החרדה.אבל שים פס על מה אנשים חושבים כי לאנשים*תמיד*היה מה להגיד
מה שאתה חושב שהכי מתאים לך ואיך שאתה מרגיש הכי נוח.
תהיה שלם עם עצמך!
תהיה שלם עם עצמך!
מה שאתה מרגיש נכון
אל תסתיר את עצמך אין שום דבר רע בזה שהתאפרת
אל תסתיר את עצמך אין שום דבר רע בזה שהתאפרת
תלך איך שאתה מרגיש הכי אתה.
באותו הנושא: