20 תשובות
יאס
כן וכן
כן וכן
אני מאוהבת באופי שלי אבל את היופי הייתי רוצה לשנות
לא ולא
הייתי משנה קצת את האופי אבל בטוח משנה את כל המראה
חי עם זה בשלום
כן ולא.
לא ממש אבל חי עם זה
וואי האופי שלי זוועת עולם אלוהים ישמור את מי שסובל אותי, לגבי המראה אני נראית כמו סוליית נעל אבל פעם ב אני יכולה להיות לא כזאת גרועה
הלוואי והייתה לי חברה עם אופי כמו שלי יופי לא כי אני אחת ויחידה
לכאורה לא להיות צומי אם כי אני בתקופה שאני מתעבת כל סנטימטר מעצמי
ומבחינת האופי אני מרגישה שאני כלכך מגעילה ואני לא רוצה להיות בקשר עם אף אחד כי זה לא פשוט לא מגיע לאנשים הסבל שאני מביאה איתי
דרך אגב זה לא כזה עמוק זה רק נשמע ככה
ומבחינת האופי אני מרגישה שאני כלכך מגעילה ואני לא רוצה להיות בקשר עם אף אחד כי זה לא פשוט לא מגיע לאנשים הסבל שאני מביאה איתי
דרך אגב זה לא כזה עמוק זה רק נשמע ככה
כן ולא
אנונימית
מאוד אוהב את האופי ומאודד אוהב את המראה
כן ולגבי המראה החיצוני יש פעמים שמאוד ויש פעמים שממש לא
וואלה כן אני חושב שיש לי אופי קטלני והרבה זוכרים אותי בזכותו
אוהבת בי הכל ולא הייתי משנה בי כלום
אני אוהב את עצמי ממש ברמה שקשה לתאר
אני אוהבת את האופי שלי אבל לא את איך שאני נראית
כן וכן
באותו הנושא: