12 תשובות
לדעתי כן
אני נראת מכוערת ומכוערת ביי
אני נראת מכוערת ומכוערת ביי
אני לא חושבת שאפשר לדעת ממש לפי האופי אזז
מה פשוט מה
נראלי שכן לא יודעת בדיוק מה חושבים עליי שמסתכלים עליי פעם ראשונה
נראלי שכן לא יודעת בדיוק מה חושבים עליי שמסתכלים עליי פעם ראשונה
לא
יש מצב
במראה אני נראת תמימה וחמודה אבל גם קרה ואדישה
וזה כאילו האופי שלי
במראה אני נראת תמימה וחמודה אבל גם קרה ואדישה
וזה כאילו האופי שלי
אבל אצלי זה הפוך מסתכלים עלי וחושבים שיש לי אופי אחר
לדעתי לא, אבל בתכלס אני לא ממש יודע איך אנשים רואים אותי
האמת לא יודעת, אולי?
העע לא ממש
אנשים רואים עליי שאני אדם רגיש, אבל מאיזושהי סיבה כולם אומרים שאני אחד שנראה שמתאים לו "לטרוף המבורגרים" ואני בכלל טבעוני
שואל השאלה:
בחייאת לא בא לך איזה המבורגר טוב
בחייאת לא בא לך איזה המבורגר טוב
אנונימית
וואלה כן, מאד
יש לי פרצוף מרדני בקטע שהמורה תמיד תבדוק אותי בשבע עיניים..
יש לי פרצוף מרדני בקטע שהמורה תמיד תבדוק אותי בשבע עיניים..
אנונימית
באותו הנושא: