12 תשובות
לדעתי כן
אני נראת מכוערת ומכוערת ביי
אני לא חושבת שאפשר לדעת ממש לפי האופי אזז
מה פשוט מה
נראלי שכן לא יודעת בדיוק מה חושבים עליי שמסתכלים עליי פעם ראשונה
Apf
לא
יש מצב
במראה אני נראת תמימה וחמודה אבל גם קרה ואדישה
וזה כאילו האופי שלי
אבל אצלי זה הפוך מסתכלים עלי וחושבים שיש לי אופי אחר
לדעתי לא, אבל בתכלס אני לא ממש יודע איך אנשים רואים אותי
האמת לא יודעת, אולי?
העע לא ממש
אנשים רואים עליי שאני אדם רגיש, אבל מאיזושהי סיבה כולם אומרים שאני אחד שנראה שמתאים לו "לטרוף המבורגרים" ואני בכלל טבעוני
שואל השאלה:
בחייאת לא בא לך איזה המבורגר טוב
אנונימית
וואלה כן, מאד
יש לי פרצוף מרדני בקטע שהמורה תמיד תבדוק אותי בשבע עיניים..
אנונימית