3 תשובות
חח זה מטופש.
כי תמיד אומרים "עדיף להקדים תרופה למכה".
אבל משרד החינוך והבריאות מחכים שזה יקרה בעוד בתי ספר, ואז יסגרו גם אותם.
מסכימה לגמרי , כל מה שחשוב להם זה העיקר שנלמד כל הזמן לימודים פשוט לא אכפת להם מהצב וזה כל כך מעצבן וזה כל כך מציק עד כמה שהדרך שלהם פשוט לא נכונה זה ממש בושה למשרד החינוך והוא תמיד היה ככה !
אנונימית
הם סתם מורחים אותנו בבית ספר הרי אנחנו לא באמת נלמד משהו חדש בחודש אז למה לא לבטל את הבתי ספר ואיך הם מצפים ש1000 פאקינג תלמידים ישמרו מרחק של שני מטר שיהיו לפחות הגיוניים עם עצמם העיקר כולם חשבו שנגמר הקורונה וכולם שמים ז#%ן על ההנחיות בלי שום קשר לבתי ספר
אנונימית