2 תשובות
את לא מטומטמת. פשוט פעלת מרגש ולא חשבת על זה עד הסוף, הכל בסדר. אל תכעסי על עצמך כי את מה שנעשה אי אפשר להחזיר לאחור, ממה שקרה את צריכה רק ללמוד.
יהיה בסדר3>
לא מטומטמת, פשוט חזרת על אותה טעות, תלמדי מהטעויות שלך