5 תשובות
אני חושבת שלכל אחד יש טעם שונה, אישית לא ניסיתי לטעום קצפת שהוכנה משמנת לבישול.
תדעי שקיימת גם אפשרות להכין קצפת בעזרת חלבוני ביצים שאת יכולה להוסיף להם סוכר ותמצית וניל וכל מה שתרצי ולהקציף אותם.
לא נראה לי שיצא טוב כי זה לא נועד לזה ולא סתם יש 2 סוגים
וגם זה לא מתוק כמו שמנת להקצפה
פשוט תוסיפי סוכר אם זה חמוץ לך אבל בעיקרון זה בסדר
מה זה לגמרי בסדר. אני תמיד עושה שמנת פטריות עם שמנת להקצפה מהסיבה הפשוטה שיש יוצר אחוזי שומן!! אפשר לעשות קצפת עם "השמנת שכתוב עליה לבישול" אותו הדבר עם פחות אחוזי שומן