4 תשובות
אני ממש ממש שונאת ג'יילי (ג'יימס ולילי) ואני ממש אוהבת סניילי (סנייפ ולילי) אבל אם זה לא היה ג'יילי הארי לא היה נולד סוו idk
מצד אחד סנייפ
אבל מצד שני הוא היה אובססיבי מדי
אבל מצד שני הוא היה אובססיבי מדי
ג'יימס היה דואג לה הכי טוב, וסנייפ סתם מסכן אותה...
סנייפ, מצד שני אז הארי פוטר היה נראה אחרת וסנייפ היה מת כשהארי (אם עדיין היו קוראים לו ככה) היה תינוק ואז מי היה ממלא את התפקיד שלו?
באותו הנושא: