9 תשובות
זה גיקי מידי לדעתי
שואל השאלה:
תודה רבה
מקסים ממש
שואל השאלה:
תודה רבה
כן כן כן כן
אני זוכרת שהייתי יותר קטנה ציירתי לעצמי על היד עם עט את הסמל של אוצרות המוות ועכשיו נזכרתי בזה ובא לי גם לעשות קעקוע כזה
אהבתי גם, וזה עוד במקום מושלם
שואל השאלה:
תודה רבה
בכללי בתור קעקוע זה נחמד כי הוא פשוט, למרות שבתמונה האיכות של הקעקוע על הפנים.
לכי על זה אם את רוצה