16 תשובות
אני לא חושבת שיש לך מה לחפש עם בן אדם בן 40 ועוד יש לו 5 ילדים, את עוד צעירונת, זה גדול מידי בשבילך.
אבל מי אני שאתערב לך בחיים, אם זה מה שאת רוצה,תהני.
רוצה אותי במקום?
אנונימי
עזבי אותך מהתגובות של הסביבה, זה בכלל לא העניין. העניין הוא שתחשבי שעוד כמה שנים את עדיין תהיי צעירה ומגניבה והוא כבר יהיה מבוגר ולא יהיה לו כוח ברוב הפעמים לצאת למסיבות
ואת תתלהבי מדברים שהוא לא ממש יתלהב.

חוץ מזה הוא גרוש עם חמישה ילדים, מה את צריכה את זה על הראש שלך ?

אני אומרת לא. בשביל ריגושים רגעיים לא הייתי נותנת לזה לקרות. זה לא שווה את זה.
זה אחלה אם את ממש בקטע שלו לכי על זה
זה לא ככ נורא אבל את צריכה לחשוב על מה יהיה בעתיד איך את רואה את עצמך עם גבר בן 39 ועם את באמת מוכנה לזה חוץ מזה +5 זו הקרבה
יש מקרים כאלה, כבר שמעתי על זה.
אבל שתדעי לא רואים את זה בעין יפה כל כך.
אם הקשר מעמיק זה הופך להתחייבות להיות אמא חורגת לחמישה.
אנונימית
וגם תחשבי שאם תתחתנו את לא תהיי אמא,לא תוכלי להוליד ילדים עם מישהו בן 40+ (גם לא נראה לי שהוא ירצה)
שמעי, נכון שהוא מתנהג אלייך בכבוד ומתנהג מדהים ושהוא הכי חמוד בעולם ושהיה קליק ביניכם אבל ויש אבל ענק יש ביניכם הפרש ענק ענק ענק.
את בחורה נאה בת 23 מה יש לך למצוא בגבר שעוד שניה 39? את רק לא מזמן סיימת בית ספר והוא איפה היה? היה עם אישתו לשעבר ועשה את 5 ילדיו.
את רק בתחילת הדרך שלך, לפני שנתיים סיימת צבא, יש לך עוד הרבה לראות עולם,להכיר גברים וכו..
הוא שתביני כבר מבוגר , מבוגר מאוד!
בגילהים כמו שלך מחפשים כבר קשר רציני שעלול להתפתח לחתונה , ואיתו תתחתני? רק כשתהיי בת 33 הוא כבר יהיה בן 50.
מגיע לך לחוות דברים חדשים, פרשים ורעננים , ולא לטעום מהפירורים שהשאירו אחרים.
מגיע לך גבר עם אותו ראש כמו שלך, אל תדאגי יגיע האחד הזה שיכבד אותך ויתנהג הכי טוב בעולם, ויהיה הכי חתיך בעולם.
את בחורה צעירה ונאה ומגיע לך יותר.
אל תעשי תטעות הזאת, באמת שאל תעשי את זה.
את כרגע מבולבלת כי כנראה יש לך רגשות אבל אל תיתני לזה להטעות אותך, כי בגיל כמו שלך אין זמן לטעויות טת צריכה לבנות לעצמך חיים, משפחה , בסיס כדי להתקיים ואיתו? לא תוכלי לקיים את כל זה.
תתארי לך שהוא כבר עשה את כל מה שאת כבר לא עשית, יש לו כבר פאקינג 5 ילדים!!!! 5 ילדיםם!! הוא הספיק להתחתן ולהתגרשש!! הוא כבר עשה הכל ועכשיו תורך אבל לא איתו, עם גברים אחרים שתוכלי לחוות איתם ביחד , שאת תהיי הראשונה שכם מתחתנים, הראשונה שגורמת להם להיות מה שהם לא.
את אוצר נדיר, אל תיתני יהלום שכמוך לגוש מתכת.
זה תלוי עם את אוהבת אותו ברור
אוי ואבוי. זה לא כדאי.
אחותי, שהוא היה בן 20 את היית בת שנה.
אנונימית
^הם בהפרש של 16 שנים
אה התבלבלתי אני מרגישה עילגת
אנונימית
קצת יותר מדיי, כי זה גם אומר שאם תרצי ילדים בגיל נורמאלי- זה לא יהיה ממנו.
יש הרבה חוויות שפשוט לא תוכלי להבין. תארי לך שכשתהיי בת 54 הוא כבר יהיה בן 70, את צריכה לחוות עוד ככ הרבה, לבנות בית, עבודה ותואר, והוא כבר עבר את הכל
אני אומרת שזה לא הכי נורא, אבל קצת, אבל אם את מוכנה לזה אבל כאילו מממש אז לכי על זה. אבל תזכרי , יש לו חמש ילדים, הוא כבר התחתן והתגרש, יש לך עוד בנים להכיר , עוד לעשות המון דברים בחיים, תחשבי על זה טוב טוב טוב טוב לפני שאת עושה משהו. התגובה של הסביבה לא תהיה טובה, אבל אם את באמת רוצה את זה אז על תשימי עליהם.
אישית תחשבי על זה ממשש טוב