אני פורשת מהדרכה בצופים ואני רוצה להכין לחניכות שלי תמונה כזאת של כולנו ולכתוב משפט חמוד (המשך למטה)
אבל העניין הוא שאין לי תמונה עם כולן ביחד וגם אני לא יכולה לעשות קולאז כי יש בנות שאין לי תמונות איתן בכלל אז בכל זאת לעשות? ואם לא אז יש לכם רעיונות למה להביא להן במקום?