28 תשובות
תפסיק לדבר איתי אז
אנונימית
שואל השאלה:
זה יהיה קשה אבל
אנונימי
מה הבעיה פה?
שואל השאלה:
אני יחסית רחוקה, מרחק של שעה ממני
אנונימי
שואל השאלה:
היא*
אנונימי
למה שלא תמשיך לדבר איתה זה שאתה מפתח רגשות אליה זה לא רע ההפך תתמקד ותעברו הלאה
תקשיב אני נוסע לבית ספר שלי שעה מתרגלים דודים שלי התחתנו כשהוא גר בבאר שבע והיא בקרית שמונה אתה מבין
שואל השאלה:
כן אבל עדיין.. תחשוב מה זה שעה כל יום כדי לראות אותה - אני לומד 9 שעות, ואם אני רוצה לראות אותה זה שעה נסיעה שעתיים להיות איתה ושעה לחזור - אני לא חושב שיהיה לי זמן לזה
אנונימי
אם תצא איתה לדייט תוכל לדעת הכי טוב כי אם תואהב אותה שעה נסיעה זה יה יה כלום
ככה תראה:
ohellyeah תרצי לבוא איתי לסרט מתישהו?
orisasson בטח
יאללה יש פה קאמבק
קאמבק? היינו אי פעם יחד יחח
סתם צוחק...
חח יודעת
שואל השאלה:
תעזרו לי מה אתם עכשיו יוצאים לדייטיים
אנונימי
טוב בסינימה סיטי ביום חמישי באיזה עיר?
אני מדגים לך איך לעשות את זה
מסכן הוא מבקש עזרה ואנחנו מדברים פה לעצמנו
אני אומר לפרטי
למה לנסות למצוא בה דברים רעים?
למה לנסות לעצור את זה ?
אל תפסיק לדבר בגלל זה להפך תמשיך למה שתרצה לעצור את זה
בן כמה אתה ובת כמה היא?
אנונימית
שואל השאלה:
שנינו בני 15, עוד מעט 16.
אנונימי
שואל השאלה:
"למה לנסות למצוא בה דברים רעים?
למה לנסות לעצור את זה ?"

לא יהיה לי זמן לראות אותה
אנונימי
אז מה
זו לא סיבה לעצור את זה
חבל לוותר עליה
שואל השאלה:
קשר מרחוק לא יעבוד, אני רוצה לראות אותה, להרגיש אותה, לחבק אותה ולא את המסך מחשב.
אנונימי
מרחק של שעה זה לא מרחק אחי
באמת שזה כלום