5 תשובות
מה הבעיה בזה זה נורמלי לגמרי
שואל השאלה:
אני שאלתי מה לעשות לא אם זאת בעיה
אני שאלתי מה לעשות לא אם זאת בעיה
אנונימי
אבל אין מה לעשות זה אתה, אתה לא יכול להשתנות...
שואל השאלה:
דבר ראשון אני יכול להשתנות ואני שאלתי מה לעשות לא איך לתקן את עצמי
דבר ראשון אני יכול להשתנות ואני שאלתי מה לעשות לא איך לתקן את עצמי
אנונימי
גם אני שונאת אירועיים משפחתיים
פשוט תנסה להשתחרר ואל תיקח את זה כמדהו רציני
פשוט תנסה להשתחרר ואל תיקח את זה כמדהו רציני
באותו הנושא: