10 תשובות
זה כי ההורים דואגים לך גם אני ככה
לדעתי זה הדבר הכי נכון לעשות.
זה בסדר כי דואגים לך
לי אמא שלי הייתה ככה עד גיל 18
שואל השאלה:
אני מבינה אבל גם ההורים של החברים שלי דואגים להם פשוט הם נותנים להם יותר חופש..
אנונימית
ההורים דואגים לך קצת יותר מידי שזה טוב, גם לי עשו את זה עד שאמרתי להם שדי עם זה אני כבר ילד גדול וזה
אנונימי
שואל השאלה:
חח גם אני אומרת את זה כל פעם אבל זה לא עוזר
אנונימית
בגילך הרשו לי גם ככה
הדבר היחיד שעזר לי להבין שהם צודקים הוא להעמיד אותי במקומם
אני גם לא רוצה שהילדים שלי יסתובבו בלילה ויחזרו הביתה לבד, לא חסרות פעמים שבהן הטרידו אותי בכל מני דרכים בשעות הלילה
אז החלטתי להקשיב להורים שלי, זה בסך הכל לטובתינו בסופו של דבר
עם הזמן זה עובר, עם ההתקרבות לגיל 18:)
ממליצה לך לבקש מהחברים שלך שילוו אותך עד הבית כשחוזרים הביתה, ככה אולי ההורים יסכימו יותר מאוחר
לדעתי זה ממש מוקדם לחזור רק ב11-12 בגיל 16.. אם זה מפריע לך תדברי עם ההורים שלך
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
מדברת איתם על זה כל פעם זה לא עוזר
אנונימית