7 תשובות
מה
שואל השאלה:
מה מה
מה מה
אנונימי
למה בלי מחשב ובלי טלפון?
אנונימית
אתה דתי?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
אוי): , אני מקווה שבכל זאת תוכל להעביר את הזמן איכשהו ולהנות אולי לקרוא ספר או לצייר תנסה ללמוד קצת . יש לי גם חברים שבאותו המצב כמוך.
באסה , אני מבינה אותך !!! ככול שתחשוב יותר זה יעבור יותר לאט אל תחשוב על זה
באותו הנושא: