17 תשובות
אנשים שמתבססים על הוכחות
אין לי שום דעה לגבי זה. אם יש אנשים שזו דרך החיים שלהם, זכותם. לא מתערב לאף אחד בחיים. אותו הדבר חל גם לגבי מאמינים.
שואל השאלה:
לא על אתאיסטים, על אתיאזם
אנונימי
אין לי שום דעה לגבי זה.
בני אדם כרגיל
מכבדת כל אמונה כל עוד היא לא פוגעת או מתערבת לי בחיים.
שזה מה שנוח וקל להרבה אנשים לעשות.
אבל יש בזה קצת ריקנות וחוסר תקווה לפי דעתי.
כל אחד יחיה בדרכו שלו:)
בעיני אתאיזם הוא הצדקת דחפים ותו לא!!
שזה נכון. גם אני אתאיסט
שיאמינו (או לא יאמינו) במה שבא להם
אפיקורסות - זה שער ה-50 של הטומאה. לא אומר את זה סתם, זה קבלה.
אנונימי
לא מבוסס , בעייני אתאיסטים הם מאמינים גדולים בבורא. רק בהכחשה.
הרי אי אפשר לא להאמין במשהוא שלא קיים.
זה יותר פילוסופי אז לא כולם יבינו אותי.
שזאת דעה של אנשים ספקניים שיודעים לא ללכת אחרי הזרם (כל עוד הם חקרו הכל כולל הדתות וכאלה)
שום דבר, זה רק לא להאמין האלוהויות
לא מסכים איתם אני מרגיש שהם עושים מה שהם רוצים בלי לדפוק חשבון
דבר מסוכן, ופסול.