10 תשובות
17 מתי שבא לי
14
לרוב 12
בת 16 ובימים של בית ספר ב3 בערך
בן 16. לא נראה לי שהלילה אשן כי ישנתי שנ"צ וזה די דפק אותי.
בת 17 ומתי שיוצא
15 בין חצות לשלוש בלילה לפעמים גם יותר אבל תלוי גם עבודות אם אני עייפה וכל זה
בן 14 והולך לישון ב01:00
14, משתדלת עד 22.... לא כלכך הולך.
אני קם מוקדם אז אם אחרי 12 אני ער אני פשוט נשאר ער
אוטוטו 20.
ישן פעם ב3 פעם ב6 בבוקר פעם ישן בכלל ב10 בלילה זה משתנה