5 תשובות
וזו הסיבה שאני לא אומר את זה.
אנח גם לא אומרת את זה בגלל זה.. אבל אני חושבת שזה עדיין לא ממש מצדיק את כל האנטישמיות שיש..
אנונימית
את האסלאם לא שונאים ככה (אולי את הפליטים) והם אומרים ועושים הרבה יותר
^אי אפשר לקבל פרח מאנונימי
^אי אפשר לקבל פרח מאנונימי
אנחנו לא מתנשאים. פשוט אומרים אמת. להגיד אמת זה להתנשא?
אנחנו לא סתם אומרים את זה. זה מה שאמר לנו הקב"ה בעצמו.
"וִהְיִיתֶם לִי קְדֹשִׁים, כִּי קָדוֹשׁ אֲנִי ,ה' וָ,אַבְדִּל אֶתְכֶם מִ הָעַמִּים לִהְיוֹת לִי" (ויקרא כ, כו).
"הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן, וּבַגּוֹיִם - לֹא יִתְחַשָּׁב" (במדבר כג, ט).
"כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה לַה' אֱלֹהֶיךָ, בְּךָ בָּחַר ה' אֱלֹהֶיךָ לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה מִכֹּל הָעַמִּים, אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה" (דברים ז, ו).
"רַק בַּאֲבֹתֶיךָ חָשַׁק ה', לְאַהֲבָה אוֹתָם, וַיִּבְחַר בְּזַרְעָם אַחֲרֵיהֶם בָּכֶם מִכָּל הָעַמִּים כַּיּוֹם הַזֶּה" (דברים י, טו).
"כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה לַה' אֱלֹהֶיךָ, וּבְךָ בָּחַר ה' לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה מִכֹּל הָעַמִּים, אֲשֶׁר עַל,פְּנֵי הָאֲדָמָה" (דברים יד, ב).
"וַה' הֶאֱמִירְךָ הַיּוֹם לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר לָךְ, וְלִשְׁמֹר כָּל מִצְוֹתָיו. וּלְתִתְּךָ עֶלְיוֹן עַל כָּל הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר עָשָׂה לִתְהִלָּה, וּלְשֵׁם ,וּלְתִפְאָרֶת, וְלִהְיֹתְךָ עַם קָדֹשׁ לַה' אֱלֹהֶיךָ כַּאֲשֶׁר דִּבֵּר" (דברים כו, יח-יט).
אז את רוצה לבוא בטענה למלך העולם שבחר בנו מסיבות שלו?
את חושבת שזה מודצק לשנוא מישהו בגלל בחירתו של מי שיודע הכל? הרי אלוקים - הוא לא טועה.
"וִהְיִיתֶם לִי קְדֹשִׁים, כִּי קָדוֹשׁ אֲנִי ,ה' וָ,אַבְדִּל אֶתְכֶם מִ הָעַמִּים לִהְיוֹת לִי" (ויקרא כ, כו).
"הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן, וּבַגּוֹיִם - לֹא יִתְחַשָּׁב" (במדבר כג, ט).
"כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה לַה' אֱלֹהֶיךָ, בְּךָ בָּחַר ה' אֱלֹהֶיךָ לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה מִכֹּל הָעַמִּים, אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה" (דברים ז, ו).
"רַק בַּאֲבֹתֶיךָ חָשַׁק ה', לְאַהֲבָה אוֹתָם, וַיִּבְחַר בְּזַרְעָם אַחֲרֵיהֶם בָּכֶם מִכָּל הָעַמִּים כַּיּוֹם הַזֶּה" (דברים י, טו).
"כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה לַה' אֱלֹהֶיךָ, וּבְךָ בָּחַר ה' לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה מִכֹּל הָעַמִּים, אֲשֶׁר עַל,פְּנֵי הָאֲדָמָה" (דברים יד, ב).
"וַה' הֶאֱמִירְךָ הַיּוֹם לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר לָךְ, וְלִשְׁמֹר כָּל מִצְוֹתָיו. וּלְתִתְּךָ עֶלְיוֹן עַל כָּל הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר עָשָׂה לִתְהִלָּה, וּלְשֵׁם ,וּלְתִפְאָרֶת, וְלִהְיֹתְךָ עַם קָדֹשׁ לַה' אֱלֹהֶיךָ כַּאֲשֶׁר דִּבֵּר" (דברים כו, יח-יט).
אז את רוצה לבוא בטענה למלך העולם שבחר בנו מסיבות שלו?
את חושבת שזה מודצק לשנוא מישהו בגלל בחירתו של מי שיודע הכל? הרי אלוקים - הוא לא טועה.
אנונימי
באותו הנושא: