11 תשובות
עדיין קיימים?
יש כאלה שסתם חשים.
אבל יש חלק שהם סבבה לגמרי ונחמדים.
אבל יש חלק שהם סבבה לגמרי ונחמדים.
מוזרים
אנונימית
האמת שלא ראיתי ילדי סנטר שם חוץ מהימים של הכנסים, תמיד אחרי אייקון או עולמות הייתי הולכת לסנטר עם חברים והילדי סנטר פשוט היו משתלטים על חלקים מהסנטר, סתם מפגר
מלא סנובים
הם נחמדים ממש
הם רובם נחמדים ומוזרים, הייתי שם ביום שהיה האייקון אז בטח היו גם כמה מהאייקון עצמו
אנונימית
כן הרבה
אם אתה מדבר על ילדי סנטר אז בשבילי הם סבבה אבל אולי זה כי אני ילדת סנטר:/
אם אתה מדבר על ילדי סנטר אז בשבילי הם סבבה אבל אולי זה כי אני ילדת סנטר:/
לא הייתי, שהם בסדר
כן הרבה
אני לא כזה מתייחסת אליהם, סתם חיים בסרט
אני לא כזה מתייחסת אליהם, סתם חיים בסרט
אני אוהבת אותם ממש הם מגניבים רצח
באותו הנושא: