4 תשובות
חבל שזה יפגע לך בציון, עדיף שתגיעי
בסופו של דבר מתכונת זה מבחן פנימי אז זה לא כזה "נורא" תלוי בסיבה שנעדרת
בכל מקרה אם יש לך אופציה להגיע תגיעי ותתני את המקסימום שלך
בהצלחה
זה המבחן שהוא לפני הבגרות יש לו את המסה הכי גדולה לציון ההגשה ואין לו מועדי ב אז כן זה דיי חשוב להגיע אליו ולתת כמה שיכולים
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת כלום