5 תשובות
למה לא בכל זאת לגשת למועד א'? מה תפסידי מזה? תמיד תוכלי לעשות מועד ב'
אני קיבלתי 52 במתכונת הראשונה
ו62 בשנייה ואני בכל זאת ניגשת.. זה לא שאני אפסיד משהו
אני קיבלתי 52 במתכונת הראשונה
ו62 בשנייה ואני בכל זאת ניגשת.. זה לא שאני אפסיד משהו
אנונימית
ממש לא!
המון בהצלחה שיהיה:)
המון בהצלחה שיהיה:)
לא נורא.. בהצלחה
לא נורא בכלל בהצלחה
לא.. תנסי להשתפר במועד ב'
באותו הנושא: