10 תשובות
יש לי המון
יש לי מקום..
שואל השאלה:
כמה גיגה יש לכם בטלפון
אנונימית
יש לי המון וקניתי עם 128gb
וואי אין לי בכלל אני 64gb
אנונימית
יש לי אני עם 64gb ואני מוחקת מלא תמונות ועושה סדר בגלריה ובאפליקציות
באייפון הקודם שלי לא היה לי
(זה למה קניתי את הטלפון הנוכחי שלי כרגע)
כי זה עשה לי מלא בלגן בטלפון עד שהוא התקלקל ולא היה אפשר לתקן אותו אז קניתי אייפון חדש
באייפון שיש לי עכשיו אז יש לי מלא מקום בטלפון
יש לי בשנים את אותו הגיגה
64gb
עכשיו אני אסביר משהו:
באייפון הקודם שלי: הייתי עושה מלא טיקטוקים
(לא לשפוט)
והייתי מורידה אותם לגלריה במיקרה וכביכול ימחק או שאני יחליף טלפון אז אני יעביר כי החשבונות שלי נמחקים כשאני מחליפה טלפונים וגם הייתי מורידה טיקטוקים של אנשים אחרים ולכן היה לי שטח איחסון כביכול לא היה לי מקום
באייפון הנוכחי שלי: הצלחתי לשחזר כמה טיקטוקים והעברתי את כולם לווצאפ הפרטי שלי ולטיקטוק
(בשביל שאני לא אתחרט שעשיתי לחינם)
ומחקתי אותם מהגלריה וגם ככה אני פחות מצטלמת
ואם אני מצטלמת זה רק סנאפצ'ט
בקיצור אז זה הדבר היחידי (הטיקטוקים) שעשה לי שטח איחסון גבוהה ונגיד עד עכשיו לא עשיתי שום טיקטוק כי אין לי כח אבל אם אני יעשה אז זה ילך לווצאפ הפרטי שלי וזהו
ואם זה ארוך לכם מדי אל תיקראו
אנונימית
לי יש מקום

יש לי 256 גיגה
יש לי 64 ומספיק לי לגמרי גם כי אני מגבה בשרת שלי
ישלי 256 גיגה אז יש לי קצת יותר מידי מקום חח