11 תשובות
93%
יש לי אותו מהחופש הגדול
94%
והוא יכול להחזיק לי יום שלם אם אני לא בשימוש אינטנסיבי, והוא אצלי בערך ארבעה חודשים
סתם שאלה, מה הקיבולת מרבית אומרת? לא הצלחתי להבין אותה מההגדרות
92% אופס
יש לי אותו שנה וחצי והוא אחלה
100% ויום אחד
הוא כאילו קיים שלוש שנים אבל עבר תיקון ב2000 שקל
ו74%
86% ויש לי אותו כמעט שנה
100% יש לי אייפון 11 והוא אצלי מאמצע פברואר
96% אייפון 11 מ24 בינואר שזה סבבה נראלי
יש לי את האייפון מסוף ספטמבר
89%

(אייפון 11 פרו מקס)
96% מסוף אוקטובר