11 תשובות
93%
יש לי אותו מהחופש הגדול
יש לי אותו מהחופש הגדול
94%
והוא יכול להחזיק לי יום שלם אם אני לא בשימוש אינטנסיבי, והוא אצלי בערך ארבעה חודשים
והוא יכול להחזיק לי יום שלם אם אני לא בשימוש אינטנסיבי, והוא אצלי בערך ארבעה חודשים
סתם שאלה, מה הקיבולת מרבית אומרת? לא הצלחתי להבין אותה מההגדרות
92% אופס
יש לי אותו שנה וחצי והוא אחלה
יש לי אותו שנה וחצי והוא אחלה
100% ויום אחד
הוא כאילו קיים שלוש שנים אבל עבר תיקון ב2000 שקל
ו74%
ו74%
86% ויש לי אותו כמעט שנה
100% יש לי אייפון 11 והוא אצלי מאמצע פברואר
96% אייפון 11 מ24 בינואר שזה סבבה נראלי
יש לי את האייפון מסוף ספטמבר
89%
(אייפון 11 פרו מקס)
89%
(אייפון 11 פרו מקס)
96% מסוף אוקטובר
באותו הנושא: