6 תשובות
היה לי והיו צריכים להוציא לי את הציפורן. תלכי לכירוג. יש לי דלקות כרוניות באצבעות ברגליים אז אני מכירה את זה.
שואל השאלה:
אני הולכת לשוב לרופא מחר תודה
זה עובר פשוט ממש לאט
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי תודה
הוציאו לי קצת מהציפורן עם זריקת הרדמה מקומית
אנונימית
מה הרופא אמר
שואל השאלה:
הייתי אצל רופא
אבל אמא שלי רוצה לקחת אותי לכירורג
כי כבר שבוע לא עובד
אבל נראה פחות רע
אנונימית
לכי לרופא עור
וגם יש מקומות שעושים פדיקור מניקור רפואי ברגליים