4 תשובות
תמיד. אין לי מושג מה הסיבה אבל זה מאוד לא כיף
לצערי כן. בכל נסיעה לא רק באוטובוס
לא, נסיעה באוטובוס דווקא גורמת לי לפחות בתחילת נסיעה.
כן
באותו הנושא: