4 תשובות
תמיד. אין לי מושג מה הסיבה אבל זה מאוד לא כיף
לצערי כן. בכל נסיעה לא רק באוטובוס
לא, נסיעה באוטובוס דווקא גורמת לי לפחות בתחילת נסיעה.
כן