4 תשובות
שתעשה מה שבא לה כאילו מה אכפת לכם שתעשה מה שהיא פשוט רוצה
תתמודדי, אז מה אם זה מביך אותך? אם זה כיף לה שתתפרע
אנונימית
מה מביך בזה ?
שתעשה מה שבא לה...
זה לא אמור להפריע לך.
איך קוראים לעמוד שלה תכתבי לי בפרטי או פה
זה לא אמור להפריע לך.
איך קוראים לעמוד שלה תכתבי לי בפרטי או פה
באותו הנושא: