3 תשובות
לא בכוונה לפגוע אבל קצת נואשים. לא מתחברת.
משועממים
תאמת אני חושבת שזה סתם כי את לא תעריצי אותו/אותה כל החיים שלך בסוף זה ימאס.
אבל זה נחמד שפותחים לאנשים פחות מוכרים ככה יותר מכירים אותם וגם למי שפתחו את העמוד יותר כיף ומרגיש שמעריכים אותו יותר
אבל זה נחמד שפותחים לאנשים פחות מוכרים ככה יותר מכירים אותם וגם למי שפתחו את העמוד יותר כיף ומרגיש שמעריכים אותו יותר
באותו הנושא: