3 תשובות
לא בכוונה לפגוע אבל קצת נואשים. לא מתחברת.
משועממים
תאמת אני חושבת שזה סתם כי את לא תעריצי אותו/אותה כל החיים שלך בסוף זה ימאס.
אבל זה נחמד שפותחים לאנשים פחות מוכרים ככה יותר מכירים אותם וגם למי שפתחו את העמוד יותר כיף ומרגיש שמעריכים אותו יותר