4 תשובות
נכון זה בכלל לא מרגיש בנוח .... לדעתי תשמרי איתה על קשר ידידותי ולא מעבר(אם זה מציק לך כמובן)
נראה לי חבל שחברות של שנים תיגמר רק בגלל זה, פשוט תבהירי לה שאת ממש לא בקטע לסבי ושאת מצפה שהיא תכבד את זה.
תקשיבי, תתארי לך שהיית בקטע של מישהו בידיעה שמסיבה כזו או אחרת כנראה לא ילך בינכם, עדיין תרצי להוציא את זה מהלב שלך נכון? כן זו סיטואציה לא נעימה, לאף אחד, אני גם בטוחה שלא היה לך קל לדחות אותה. טבעי שיהיה ריחוק בינכן, תני לעצמך לזרום איפה שאת לא מרגישה בנוח אל תישארי. אבל ממש לא לנתק קשר כאילו זה אשמתה איך שהיא מרגישה. כמו שלא היית רוצה שיתרחקו ממך על זה שתפסת אומץ, ממליצה לך להעריך אותה על זה ובתכלס את צריכה להיות מוחמאת כי היא כנראה חושבת עלייך דברים טובים. אל תאכזבי אותה, זה גם לא אומר שאת צריכה להיות חברה שלה כמו שהייתן עד עכשיו. וזה שאת מרגישה מוזר? מבינה אותך לגמרי.
אני מאוהב בחבר הכי טוב שלי... אני באמת רוצה לדעת איך את תגיבי במקרה שהיא תתוודה כדי שאדע בעצמי אם כדי לי להגיד לו... ואני בי לא הומו אז שיהיה מובן שאני מעדיף להוריד את האבן הזאת מהלב שלי...

לגבי השאלה תחשבי על זה שאם היא תגיד לך את זה היא צריכה המון הכנה לפני זה לא קל כמו סטרייטים בגלל הפחד מהתגובה שהיא יכולה להיות מפחידה...
אנונימי