תשובה אחת
בכל תחנה זה אחר, אפילו יותר מזה בתחנה שלי לדוגמה בשנה אחת לא היו מבחנים בכלל (ברמה של התחנה) ובשנה לפני עשו שאלות ממש ממש קשות