3 תשובות
מה את בכלל מתאמצת עליו
ומבזבזת עליו תזמן היקר שלך
לא רוצה לא צריך הפסד שלו בלבד נסיכה!
ומבזבזת עליו תזמן היקר שלך
לא רוצה לא צריך הפסד שלו בלבד נסיכה!
דעתי שאת חייבת להתנתק לגמרי מהבן אדם.
מבינה שקשה וזה אחרי 3 שנים ואין לי כלכך סיבה לא להבין אותך כי עברתי דבר דומה
אבל מה שעשיתי לא חזרתי, ולא ביקשתי סליחה על דברים שלא הייתי אמורה, ובחיים לא מנסה ליצור קשר יותר מידי...
באמת אהובה זה לא בשבילך אין לך כבר מה לתקן אומרת לך אתזה בשביל שיהיה לך רק טוב את נשמעת מאוד טובה וישרה וכמה שזה קשה תאמיני לי את תצליחי לעבור ותביני כמה בטיפשות התנהגת כשהתנצלת לאדם שלא רצה לתקן דברים
מבינה שקשה וזה אחרי 3 שנים ואין לי כלכך סיבה לא להבין אותך כי עברתי דבר דומה
אבל מה שעשיתי לא חזרתי, ולא ביקשתי סליחה על דברים שלא הייתי אמורה, ובחיים לא מנסה ליצור קשר יותר מידי...
באמת אהובה זה לא בשבילך אין לך כבר מה לתקן אומרת לך אתזה בשביל שיהיה לך רק טוב את נשמעת מאוד טובה וישרה וכמה שזה קשה תאמיני לי את תצליחי לעבור ותביני כמה בטיפשות התנהגת כשהתנצלת לאדם שלא רצה לתקן דברים
אחותי הוא לא שווה אותך אם הצלחת ךהתגבר על הבן אדם או שאת בתהליכים של לעבור הלאה אולי קשר איתו יגרום לזה להיות קשה יותר לעבור הלאה.
מאמינה בך
מאמינה בך
באותו הנושא: