7 תשובות
לסיים את זה בטוב.
בטוב.
תמיד ברע אם הוא בן זונה
רק אם הוא בסדר אז בטוב
רק אם הוא בסדר אז בטוב
גם כשתסיימו בטוב בסוף זה יהפוך לרע
בטוב
שואל השאלה:
למה בטוב?
אבל אם זה טוב תהיה התפתות לחזור לא?
למה בטוב?
אבל אם זה טוב תהיה התפתות לחזור לא?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא דפוק כי זה לא התאים
זה לא דפוק כי זה לא התאים
אנונימית
באותו הנושא: