7 תשובות
לסיים את זה בטוב.
בטוב.
תמיד ברע אם הוא בן זונה
רק אם הוא בסדר אז בטוב
גם כשתסיימו בטוב בסוף זה יהפוך לרע
שואל השאלה:
למה בטוב?
אבל אם זה טוב תהיה התפתות לחזור לא?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא דפוק כי זה לא התאים
אנונימית