4 תשובות
שיהיה לו בתאבון
כע,תאמת שאני והפופיק שלי מה זה חברים טובים
לא רק שאני מאכיל אותו כמוך לפעמיים אנחנו גם הולכים ללונה פארק ביחד,
בקיצור זה בסדר
בריא