4 תשובות
שיהיה לו בתאבון
כע,תאמת שאני והפופיק שלי מה זה חברים טובים
לא רק שאני מאכיל אותו כמוך לפעמיים אנחנו גם הולכים ללונה פארק ביחד,
בקיצור זה בסדר
לא רק שאני מאכיל אותו כמוך לפעמיים אנחנו גם הולכים ללונה פארק ביחד,
בקיצור זה בסדר
בריא
בטח!
באותו הנושא: