התחברות
הרשמה
אז מי אתם אומרים גון בי או גי גי?
22 במאי 2020, 02:37
Oter banks
חופים של סודות
גי גי
גון בי
5 תשובות
מה
ב
בץ
מי אלה?
{
{Luna}
גון בי
ל
ל_
גון בי חד משמעית
E
EmOkBitch
כל כך ג'ון ב
_
_סול_
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על הזכייה של תקווה באח הגדול אני אומר שזה מכור מה אתם אומרים?
איך אומרים - איך אומרים נכון: להמניך או להנמיך?
אתם אומרים אסור לעשות קעקוע אסור ואייל גולן עשה 12 מה אתם אומרים על זה?
אתם אומרים את הדעה שלכם פה באתר או אומרים מה שכולם אומרים?
איך אומרים בטן ברבים? ואיך אומרים גב ברבים?
נכון אצלנו אומרים ''אחד באפריל'' אז איך באנגלית אומרים?
איך אומרים זכר ואיך אומרים נקבה באנגלית?
על המרוקאים אומרים שהם עצבניים, על הפרסיים והתמנים אומרים שהם קמצנים אז מה אומרים על הטוניזאים?
זה קורה לכם שאתם אומרים למישהוא משהוא ואז הוא אומר מה ואז אתם אומרים משהוא אחר..?
הרבה אומרים גדי גדי תיזהר רבין מחפש חבר! מה זה אומר למה אומרים והימנים אומרים את זה נכון?
מתי אומרים an ומתי אומרים a?