4 תשובות
לא, תאכלי רגיל היום
תשלחי הודעה אני אעזור לך
אם לא תאכלי עד מחזר זה לא יתאזן לך וזהלא טוב לא לאכול בכלל
זה לא המון אוכל אבל אם זה באמת מפריע לך פשוט תפחיתי בשאר היום
שמעי זה לא הרבה כלכך אבל מה שכן
שני ממולאים אני לא חושבת שאמורים לאכול בבוקר כי זה כבד
לחם עם חומוס זה סבבה
רבע אבטיח זה בסדר
עוגה זה גם בסדר אבל פחות בריא
תנסי בשאר היום להפחית קצת את הכמויות אם זה כלכך נפרדים לך
אנונימית