6 תשובות
את לא תשרדי בחיים.
פשוט תעשי ספורט ותאכלי מאוזן ובריא.
למה לעזעזאל לחפש קיצורי דרך שיפגעו בך לטווח הארוך?
כל עוד הגובה שלך הוא לא 1.45 ומטה, הייתי מציעה לך לוותר על הרעיון
שואל השאלה:
הגובה שלי 1.51
אנונימית
אז את ממש לא צריכה לרדת, את כבר עכשיו רזה מאוד.
שואל השאלה:
אבל הבטן שלי בולטת קצת ואני עושה מלא כפיפות בטן כל יום במשך חודש ואין תוצאה למה? :(
אנונימית