התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על מי ששואל לשון פנייה?
זה לגיטימי? גם אתם עושים את זה?
20 במאי 2020, 10:35
להט"ב
תשובה אחת
אני חושבת שזה מדהים ושכולם צריכים לעשות את זה כי יש לזה על כך הרבה יתרונות ואין חסרונות אז למה לא
סתם מהתעניינות מה את/ה חושבים על זה?
(
(:marceline
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על החרדים ששואלים ברחוב אם הנחת תפילין היום?
מה אתם חושבים על אנשים ששואלים מה הם חושבים ומחלקים פרחים למי שחושב כמוהם?
מה אתם חושבים על אלה ששואלים מה אתם חושבים על אלה ששואלים מה אתם חושבים על ההפגנות?
איזו לשון פנייה באנגלית זה לבן?
הוא כותב בלשון זכר עם ה' סופית בסוף ואני כותב לו בלי ואני מפחד שהוא חושב שאני התבלבלתי בלשון פניה וזה די קריטי כי הןא
אתם חושבים שיש באתר מפורסמים ששואלים על עצמם שאלות מאנונימי בשביל לדעת מה חושבים עליהם?
מה אתם חושבים על אלה ששואלים מה אתם חושבים על ההפגנות?
מה אתם חושבים על אנשים ששואלים מה אתם חושבים על..?
מה דעתכם שבמקום להוסיף "אחר" שיש פה מריבות עליו, נוסיף "לשון פנייה"?
לא הבנתי למה אנשים כותבים לשון פנייה : נקבה יחיד את.
עם אני מנסה לשלוח טופס וכותבים לי "לשון הפנייה" מה זאת אומרת