5 תשובות
קודם כל אל תקשיבי לאחרים...דבר שני תחשבי אם את באמת צריכה דבר שלישי עדיף שתספרי ודבר רביעי בקופות חולים וזה לא?
כן צריך לספר להורים הם צריכים לעשות איתך ודרך בית ספר עדיף גם המורה צריכה למלא שאלון, דרך קופת חולים אפשר. תעשי אם את חושבת שאת צריכה לא כי אומרים לך לעשות.
כן צריך לספר להורים אני חושבת שבגלל המצב עכשיו יתנו לך לעשות את הבדיקה מהבית או מבית הספר זה עם מחשב אם אני לא טועה זה מן משחק כזה
כן צריך להגיד להורים
ולדעתי עדיף דרך בית הספר
שואל השאלה:
לכל האומרים שלא להקשיב לאחרים.
אני דיברתי עם סה"ר וכשסיפרתי על הלימודים הם שאלו אם יש לי בעיות קשב וריכוז וכשאני חושבת על זה באמת יש לי.
אני פוחדת להגיד להורים כי הם יחשבו שזה סתם ואין לי שום בעיות.