5 תשובות
תרגעי ותנשמי הכל טוב
אם יש לך רסקיו תקחי
תנסי לא לחשוב על מה שגורם לך ללחץ
אם יש לך רסקיו תקחי
תנסי לא לחשוב על מה שגורם לך ללחץ
מה מלחיץ אותך אם אפשר לשאול?
מיםם
קודם כל לשתי מים קרים, עד שתרגעי.
ועכשיו תקחי נשימות עמוקות ותשחררי אותן לאט לאט
ועכשיו תקחי נשימות עמוקות ותשחררי אותן לאט לאט
שואל השאלה:
תאמת שאין לי מושג מה מלחיץ אותי..
פשןט אני מרגישה שמשהו מלחיץ אותי לא יודעת מה וכאבי בטן
תאמת שאין לי מושג מה מלחיץ אותי..
פשןט אני מרגישה שמשהו מלחיץ אותי לא יודעת מה וכאבי בטן
אנונימית
באותו הנושא: