10 תשובות
מה שהוא אוהב
הייתי נגעלת בקשר לחוטיני
אנונימית
לא שופטת
יש מצב אני ארד ואצחק עליו קצת...(לא בקטע רע)
בתכלס אבל לא כזה אכפת לי
שיעשה מה שטוב לו
בתכלס אבל לא כזה אכפת לי
שיעשה מה שטוב לו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על הכנות
תודה על הכנות
אנונימי
^איך אפשר לרדת ולצחוק על מישהו לא ב"קטע רע"
...
נו כמו שחברים שלי ירדו עליי... זה לא בקטע להעליב^
אנונימית
אני אצחק עליו אבל אם זה מה שהוא רוצה אז שיהנה מזה כל עוד הוא יכול
הייתי חושבת שזה קצת מוזר
אבל שיהיה , אם נעים לו בחוטיני שילבש חוטיני
אבל שיהיה , אם נעים לו בחוטיני שילבש חוטיני
באותו הנושא: