7 תשובות
לא זה לא הגיוני!
לא לא הגיוני..עצוב
מזוויע. למה צריך לעשות אותנו חריגות מהבנים? ברור שיש הבדלים בין מכנס קצר שבנים יבואו לבנות, אבל עושים אותנו כמו לא יודעת מה
גוף של אישה זה שונה זה מושך ושל גבר לא, אין דבר כזה שיוויון אלא הגינות.
טתם באות לבית ספר חצי ערומות לא צנועות שכחתם איך להתלבש האופנה הפרוצה של היום הרסה אתכן, אתן קורבן לאופנה..ולא מבינות את זה.
שואל השאלה:
אבל זה לא שדפקתי לוק של ז*נה אלא כולה מכנס מעל הברך!! ברך!!
וחוץ מזה תנסה ללכת בחום של 40+ מעלות עם מכנסיים ארוכים ואז תחזור אליי ותגיד איך זה.
אבל זה לא שדפקתי לוק של ז*נה אלא כולה מכנס מעל הברך!! ברך!!
וחוץ מזה תנסה ללכת בחום של 40+ מעלות עם מכנסיים ארוכים ואז תחזור אליי ותגיד איך זה.
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מזה אם כבר למה שהבנים לא ישמרו על צניעות? מורידים חולצה באמצע יום לימודים נראה לך הגיוני? מה אנחנו צריכות לשבת בחום נוראי ולקבל עונש על סנטימטר אחד מעל הברך בזמן שנותנים לבנים להסתובב בלי חולצה חופשי? כאילו סליחה?!
חוץ מזה אם כבר למה שהבנים לא ישמרו על צניעות? מורידים חולצה באמצע יום לימודים נראה לך הגיוני? מה אנחנו צריכות לשבת בחום נוראי ולקבל עונש על סנטימטר אחד מעל הברך בזמן שנותנים לבנים להסתובב בלי חולצה חופשי? כאילו סליחה?!
אנונימית
באותו הנושא: