התחברות
הרשמה
מישו שמבין, איך לנחות בסלטה קדמית מעמידה (בלי תנופה)?
19 במאי 2020, 15:27
סלטה
תשובה אחת
לינחות כמו כול סלטה רגליים נוחתות קצת מיתקופפות כדי לרקח את הנחיתה כמו סקווט גובה כזה
ח
חולה נפש 1
באותו הנושא:
יש מטוס ללא צמיג שהולך לנחות בנתבג, לנוסעים אין מושג
יש לי טרמפולינה בחצר, אפשרי ללמוד סלטה קדמית ביום? איך אלמד?
השיניים שלי די עקומות ויש לי שן קדמית שבורה, מוריד?
זה שיש לי קצת נקודות אמינות מוריד מהערך שלי כבן אדם והופך אותי לנחות ועלוב?
אני מתאמן כבר הרבה זמן על סלטה קדמית, אני עושה ממש טוב אבל לא מצליח לנחות ממש על הרגליים,למישהו יש טיפים(ראיתי מדריכים)?
יש לי שן קדמית בולטת
אנשים אני גיליתי שאני לא יודעת לנחם*-* איך ללמוד לנחם?
וואי אני לא מבינה מה קטע (בנות תכנסו כדי לנחם...)
למישהו יש תרגילים לוורידים לידיים ויד קדמית?
איזה תרגילים טובים ליד קדמית יש באימון של- (גב רגליים יד קדמית)?
אני רוצה לילמוד לעשות סלטה קידמית ואין לי אפשרות למיזרון קפיצים