התחברות
הרשמה
זה טוב שאני עושה ככה?(אני רוצה להתחטב)
אימון בטן: ימים-ראשון,שלישי,חמישי
אימון רגליים: ימים- שני,רביעי,שישי
3 פעמים בשבוע אירובי: קפיצה בחבל/הליכה/ריצה
אוכלת 1200 קלוריות ביום
18 במאי 2020, 19:03
אימוני כושר
תרגילים
ירידה במשקל
תשובה אחת
אחלה בחלה
ק
קקי פלאש
באותו הנושא:
כל ערב אני עושה סקווטים וכפיפות בטן כדי להתחטב עד פורים והיום (המשך בפירוט)
האם זה רלוונטי להתאמן שלוש פעמים בשבוע כל פעם שעה? אני רוצה להתחטב, אני עושה אימוני כוח ולדעתי שעה זה לא מספיק בשביל חיטוב
אין לי תקציב לחדר כושר ואני מאוד רוצה להתחטב זה אפשרי בלי חדכ?
אני רוצה להתחטב אם אני עושה את הסרטון הזה פעמיים ביום אני יתחטב אם כן בכמה זמן? (20 דקות)
אני רוצה לפתח מסת שריר כדי לעלות במשקל ולהתחטב תוך כדי, איך אני עושה את זה?
זה בסדר מה שאכלתי אם אני רוצה להתחטב ולהרזות, ובקיצור להוריד מאחוזי השומן..
אם אני רוצה להרזות ולהוריד אחוזי שומן (להתחטב)
אני רוצה להתחיל להתחטב דרך אפליקציה ואני לא יודעת מה עדיף
אני רזה אבל אני עושה לאחרונה ריצות של 40 דקות פעמיים בשבוע, אבל אני לא רוצה להוריד קלוריות אני רוצה להתחטב.
אם הBMR שלי הוא 1624 ואני רוצה להתחטב, כמה אני אמורה לאכול ביום? (אני עושה יום ריצה/הליכה ויום תרגילי בטן)
אם אני אוכלת רגיל , פחמימות וזה ומטוגן ועושה פעמיים בשבוע חדר כושר , עדיין אפשר להתחטב ולהרזות?