8 תשובות
יש ילדה שהפכה לצמח מזה תכתבי רותם פפילומה צמח
לי לא הרשו לעשות
לי לא הרשו לעשות
יש לזה תופעות לוואי כמו כל חיסון אבל זה נדיר
שואל השאלה:
אני לא עושה כי אמא שלי מפחדת מהתופעות אתם חושבים שאולי היא טועה?
אני לא עושה כי אמא שלי מפחדת מהתופעות אתם חושבים שאולי היא טועה?
יש תופעות לוואי של כאבי ראש וזה אבל זה באמת לא כזה נורא...
אני לא עשיתי כי לבנים זה לא כל כך משנה, תגידי לאמא שלך שתקרא על זה ותחליט
שואל השאלה:
ומה הסיכום תופעות הלוואי?
ומה הסיכום תופעות הלוואי?
יש לזה סיכוי לתופעות לוואי מסוכנות אבל נמוך
אני התעלפתי אחרי חיסון
אבל זה לא מסוכן, לכל תרופה וחיסון יש תופעות לוואי קיצוניות
אבל זה לא מסוכן, לכל תרופה וחיסון יש תופעות לוואי קיצוניות
באותו הנושא: