5 תשובות
1. קוראים לזה דיסקלקוליה
2. זה ממש לא אומר שאת סתומה
תעשי אבחון לדיסקלקוליה ויכולים לתת לך הקלות בבגרות (אם את ממש במצב קשה אז אפילו פטור)
2. זה ממש לא אומר שאת סתומה
תעשי אבחון לדיסקלקוליה ויכולים לתת לך הקלות בבגרות (אם את ממש במצב קשה אז אפילו פטור)
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי איבחון ונתנו לי מבחן מותאם אבל עוד לא אישרו לי את זה וחודש הבא יש לי בגרות פנימית. הוא הציע גם פטור אבל אז אני אצטרך להשלים את זה בגיל יותר מאוחר
עשיתי איבחון ונתנו לי מבחן מותאם אבל עוד לא אישרו לי את זה וחודש הבא יש לי בגרות פנימית. הוא הציע גם פטור אבל אז אני אצטרך להשלים את זה בגיל יותר מאוחר
אנונימית
זה לגמרי לא אומר שאת סתומה זה רק אומר שיש לך דיסקלקוליה במתמטיקה
לא,כל אחד טוב ןגרוע במשהו אחר
מתמטיקה זה עניין של תרגול והבנה, ברגע שקולטים את זה ומתרגלים זה הופך להיות קל, פשוט צריך מורה טוב שיודע להסביר נכון.
באותו הנושא: